vineri, 4 septembrie 2009

Untitled -for her-





Azi am intalnit-o pe Madu desi ne cunoastem de trei ani.
Pffu, destul de mult timp fara sa o vad, nu?

In fine, am fost prin parc si am vorbit, apoi am vizitat Gradina Zoo din Oradea, unde am admirat speciile de animale.
Si i-am aratat liceul meu!!!
Si a cunoscut-o pe profa de chimie, care intra in liceu.
Maimutele in special, care (dupa parerea parintilor nostrii) semanau cu noi. Pacat ca ai ei nu au lasat-o decat doua ore cu mine, ca am mai fii avut ce sa vorbim, dar macar avem sfantu' mess.
Cum a trecut prin Oradea?
A fost in Austria, si a intrat in tara pe la vama Bors.
Vreau sa-i multumesc mult pentru cadoul minunat care mi l-a facut!

Stia ca mor dupa jucariile de plus!
Cand ne-am despartit, am facut poze. Mi le va da cand ajunge la Bucuresti ca le-a facut cu aparatul ei :D.

Sper ca te-ai distrat la fel de bine ca mine, girl!
Love you!


~Mirror, mirror, upon the wall, who is the most happy girl of them all?~

6 comentarii:

Rae spunea...

Em, ne intalnim cu totii peste 3 ani la un blog meeting :P
si Em, descarca noul album de la Green Day - are niste piese...:D

Daniela Veres spunea...

e unul dintre cele mai frumoase lucruri sa te plimbi cu un prieten adevarat pe strazile unui oras necunoscut, pe care il vizitezi pentru prima data... eu am vizitat asa cu Bia Timisoara, doar ca in cazul nostru amandoua eram straine fata de acel oras;))
Oradea e un oras frumos, cu mult potential turistic, insa pacat ca nu se investesc suficienti bani pentru amenajarea scuarurilor cu flori.
uite aici un exemplu demn de urmat dat de timisoareni http://www.flickr.com/photos/whispers-from-the-city/3848639547/

Weweritza spunea...

timisoreni*
scuze greseala
stii tu care-i cauza greselior la mine :)) :P

Mada spunea...

si cum ii curgeau leului balele alene din gura.. =))

xayide spunea...

:O ati vorbit 3 ani fara sa va vedeti?
woah...eu nu as fi rezistat nici 3 luni:(
si daaa, eeem, ne intalnim peste 3 ani cu totii la un blogmeet??:D

Mada spunea...

dorino, sa te vad :-w poate vii in bucuresti, ca daca nuu.. te mananc de vie, claar?!