vineri, 25 septembrie 2009

Visul unei nopti de...toamna...

Nici nu stiu cum sa incep postarea asta, dar trebuie sa spun ca aseara am avut doua vise taaare ciudate.
Sa incepem cu cel mai ciudat.


1. Tocmai intrasem pe http://pitzipoanca.org/ sa vad ce poze noi au mai bagat. Si cand colo, acolo erau toate pozele mele din mini vacanta mea de vara la buni si cu comentariile ironice ale lui Bad Pitzi ( pe care deobicei le ador), intru sa vad cine le-a comentat si dau de un post a lui Mada si unul al Danei care se distrau pe rupte de pozele mele.
Si eu eram ceva gen: "Dar pozele alea nu au nimic de pitzi in ele, de ce? TT_TT Ce o sa zica Dana de mine la scoala?"

Apoi visul s-a schimbat in:

2. Eram cu mama pe un drum de tara si trebuia sa sui o panta pana sa ajung la mamaia, ca vroiam mom sa trecem pe la ea.
In sfarsit ajungem acolo si curtea ei era identica cu curtea ( nu pot evita expresia asta) matusii mele din Ploiesti. In spatele curtii aleia, era un teren mare pe care mamaia planta nu stiu ce si mirosea urat a pamant si baliga.
Dupa ce termina de lucrat, ne invita in veranda ( care era identica cu cea a matusii mele), si imi zice ca acolo, langa caine ( o potaie mica) e un leagan si nu cumva sa ma dau in el ca acolo a zacut ea cand avea nu stiu ce rana o.O


Si apoi...puf! m-am trezit.





Nota: Mamaia si Buni sunt persoane diferite.
Buni este mama mamei mele, iar mamaia este mama tatalui meu.
Buni sta in Ploiesti, iar mamaia in Buzau.



Niciun comentariu: