marți, 1 septembrie 2009

1 septembrie

Bine v-am gasit in prima zi oficiala de toamna. Intai septembrie.
Inca doua saptamani pana la inceperea scolilor, cum am mai zis si ieri.
Dar ieri era august, azi e...septembrie :|

Mi-e dor de vara, de iunile, de iulie, de august.
Aproape ca ma apuca o melancolie ca si cum as fii pierdut niste vechi prieteni, desi dragul meu august a plecat ieri la ora 00:00

Mi-e dor deja de el.
Nu vreau sa incep scoala, vreau vacanta!
Nu vreau frig si ploi, vreau caldura.
Nu vreau toamna, vreau vara.
Vreau ...

In continuare va las cu o piesa pe care o stiu de mult, dar acum se potriveste.
Desi, nu e luni.
Septembrie, luni!





5 comentarii:

Rae spunea...

"vara mea" e cam plictisitoare asa ca primesc cu bratele deschise toamna :P

Em. spunea...

Mdea...dar tot vara e cea mai frumoasa :x

xayide spunea...

oh daaa, melodia asta se potriveste perfect:X\
nu ma mai satur de ea:)

Mada spunea...

woah, melodia asta e de acum un an..

Simone spunea...

daa, chiar e pacat ca s-a terminat vara, vacanta..
dar incepe un nou an scolar plin de.. toate :))
frumoasa melodia :X