sâmbătă, 19 septembrie 2009

50 things you don't know about me

Am primit leapsa asta de la Madu, Wewe, asa ca m-am gandit ca ar fii urat din partea mea sa nu o onorez.
In total sunt 99 de lucruri, dar voi pune acum 50 si restul data viitoare.


So...here we go:




1. Porecla mea vine de la Emma Watson.
2. NU suport sa fiu criticata.
3. Sunt narcisita.
3. Am si momente in care sunt o muta cu diploma de timida.
4. Starea mea normala este cea de fericire absoluta, dar uneori ( si asta fara nici un fel de motiv) sunt trista si melancolica.
5. Am schimbari bruste de personalitate.
6. Nu imi pasa ca celalti zic ca sunt cam nebuna uneori.
7. Sunt mandra ca sunt diferita
8. Iubesc psihologia ( nu numai materia)
9. Ma laud ca sunt in clasa a10a
10. Sunt lazarista pana in maduva oaselor
11. Imi iubesc uniforma ( sacou albastru )
12. Pe sacoul meu il cheama Jackson ( in am din clasa a9a, deci sa nu caraie cineva ca l-am botezat dupa moartea lui MJ)
13. Imi place sa fac poze.
14.Cand ma enerveaza cineva ii zic ca el/ ea ( cuvinte puse pentru a evita o cacofonie) "caraie"
15. Sunt ironica si auto-ironica.
16. URASC emotul ":)" il folosesc doar cand sunt nervoasa sau ironica.
17. Am un calm ardelenesc ( englezesc), in unele situatii, insa uneori ma aprind mai repede decat ar trebui.
18. Tarile mele preferate sunt ( in aceasta ordine) sunt: Egipt, Anglia, Spania.
19. Numarul meu preferat e 5
20. Sunt ingrozitoare la franceza.
21. Tot timpul zic (,) ca as schimba cate ceva la mine, dar nu as face-o, totusi. Ma iubesc asa cum sunt.
22. Sunt obsedata de Egipt si Anglia.
23. Stiu destul de mult istoria Egiptului.
24. Imi place sa fiu smartass
25. Si badass ( uneori)
26. Sunt roscatofila ( cuvant inventat de mine)
27. Recunosc ca poate sunt mai materialista decat ar trebui
28. Cred in dragoste ca-n basme, dar niciodata nu am expermentat-o.
29. NU am fost niciodata indragostita si nici nu m-am sarutat niciodata.
30. Sunt rasfatata.
31. M-am contagiat cu Depeche Mode de la Anna ( pentru cine o stie), cu Ayumi Hamasaki de la Rux ( pentru cine o stie) si cu Green Day de la Madu ( imposibil sa nu o stiti)
32. Iubesc Hannah Montana. ( si ma doare in fund daca o sa caraiti)
33. In schimb detest HSM. ( prea cantator :)) )
34. Stiu o multime de bancuri
35. Uneori rad ca o nebuna degeaba.
36. Ma uit la serioalele "Medium", "Doctor House", "Anatomia lui Gray", etc. Dar pe astea trei chiar le ador :x
37. Mi-as placea sa locuiesc in Londra
38. Ador sa ma uit la desene animate.
39. Sunt dependenta de guma de mestecat, ciocolata si uitat la ceas.
40. Sunt obsedata de Rupert Grint.
41. Nu-mi place ciocolata alba deloc.
42. Sunt alergica la praf
43. Sunt varsatoare and proud of it.
44. Chiar am toate caracteristicile varsatorilor.
45. Sunt "perversa"
46. Ador filmele de groaza
47. I want to be forever young. Sa raman pe la 16-17 ani.
48. Pe prima me fata o va chema Emilia, pe a doua Ingrid, iar pe primul baiat, Robert.
49. Din literatura romaneasca nu-mi plac decat Caragiale si Bajenaru.
50. Cartea mea preferata in afara de "Harry Potter" e "Batranul si Marea" de Ernest Hemingway.

8 comentarii:

Mada spunea...

cica ' nu aveti cum sa nu o stiti ' =)))

Em. spunea...

Multumesc fanilor :>

xayide spunea...

"egzact"! imposibil sa nu o stii pe mada!:))
eu vreau sa am forever 15 ani:(
si mie din literatura rom. nu'mi place decat Caragiale (bine, si niste Eliade si niste Rebreanu)
esti "perversa"? explain please:)

Em. spunea...

Hmm :-? ar trebui sa vorbesti cu mine face to face sau pe mess, ca sa-ti dai seama what I mean :D
Gen: http://4.media.tumblr.com/H8KFEt9O6m53hbo8HTjT2YpYo1_400.jpg

Poza asta pe mess cu Rux, comentariul meu:

"Wanna play with his stick? :> "

xayide spunea...

=))
oooohhh, genul ala de perversa
=)))
(si eu tot asa sunt:">)

Em. spunea...

Welcome in the club :>

=))

Mada spunea...

baaa, tu nu esti perversa, esti obsedata direct=))
mai stii cand m-ai intrebat ' da' cu mine de ce nu faaci seeex? '
bine, aici are un sens.. hm, un sens sens. adica, ma rog. =)))))

Em. spunea...

Ala era pentru un rp :-w

Si zi mersi ca nu te-am intrebat si life
Sa mergem la un motel ceva =)))