sâmbătă, 26 februarie 2011

Leapsa - Rules

Am devenit mult prea obsedata de lepse in ultimul timp si le fac cam des, asa ca mi-am impus o regula:

Voi face doua pe saptamana.

Mod de alegere a lepsei: Am salvat in NotePad mai multe lepse pe care le-am adunat de pe net (numele lor suna "1.txt", "2.txt, etc). Lespsele sunt stranse intr-un folder, dar asta conteaza mai putin. In fiecare saptamana voi alege numarul lepselor pe care o voi face folosind Random.Org.

Am considerat ca asa e cel mai bine.








Leapsa numarul 13.





1. Cât e ceasul ?
20:54

2. Numele tău este?
Anna

3.Porecla
Em / Emily / DeeDee / Anita / Anusca

4. Ai tatuaje?
Nu, dar m-am gandit sa imi fac unul.

5. Culoarea ochilor?
Negrii

6. Locul în care te-ai născut?
Romania

7. Mâncare favorită?
Chinese Food

8. Ai fost vreodată în USA?
Nu. Dar daca am ocazia, de ce nu?

9. Ai înfăşurat vreodată pe cineva cu hârtie igienică?
Nu...inca.

10. Ai iubit pe cineva atât de mult încât să-ţi vină să plângi?
Phahaha! NU!

11. Ai fost implicat în vreun accident de masină?
Erau sa ma calce vreo doua trei masini de-alungul existentei mele. Well...poate mai multe :D

12. Crutoane sau bacon?
Cutoane. Imi aduc aminte de copilarie

13. Zi favorită din săptămână?
Sambata

14. Restaurant favorit?
Scorillo. Un restaurant din Oradea in care au mancare de mananci si farfuria.

15. Ce sport îţi place să urmăreşti?
Nu prea urmaresc.

16. Băutură favorită?
Cafea

17. Îngheţată favorită?
Cea de cioco *drools*

18. Walt Disney sau Warner Bros?
Warner Bros

19. Restaurant Fast Food favorit?
McDonalts

20. Ce culoare are dormitorul vostru?
Dormitorul meu, adica. Peretii sunt albi.

21. De câte ori ai copiat la vreun examen?
Nu, dar la teste micute da, dar nu foarte des. Nu copiez deobicei decat rar...

22. De la cine ai primit leapşa asta?
Am furat-o (ca romanul)

23. În care magazin ai fi cheltuit toţi banii de pe card?
Un magazin foarte dragut aproape de Victoria Station in Londra. In Romania in Lotus Market si in librarii.

24. Ce faci de obicei când te plictiseşti?
Pe internet, citesc, scriu, o pisez pe mama la cap...

25. La ce oră mergi la culcare?
Pfff, asta variaza. Intre 23:00 si 4:00

26. Cine o să raspundă prima/primul la leapşa asta?
Cine vrea.

27.Ce program Tv nu pierzi niciodată?
Medium - e o placere vinovata

28. Ultima persoană cu care ai luat masa la restaurant?
Aaa...cred ca cu Les si mom cand a venit el in Octombrie. Les e britanic :D

29. Ce asculţi în momentul ăsta?
Propria mea tuse. Gosh, urat suna!

30. Care e culoarea preferată?
Sunt mai multe, mov, portocaliu, negru, verde

31. Mare sau lac?
Lac. Mai linistit, mai retras.

32. Câte tatuaje ai?
Nem. Nu am :D

33. Ai rămas vreodată fără benzină la maşină?
Nu am masina, nu conduc, lucky me!

34. Ce preferi pisică sau căţel ?
Amadoua. Nu pot alege intre pisica si caine. Nu as putea alege niciodata!

35. Ce anotimp preferi : Vara sau iarna ?
Vara. E vacanta, e cald, e frumos...

36. Eşti solo ?
Da, si asa intentionez sa raman cel putin pentru perioada urmatoare de timp.

37. Eşti îndrăgostit/a de cineva?
Nu.

38. Cât e ceasul?
21:09






Merge la cine vrea!

Niciun comentariu: