sâmbătă, 19 februarie 2011

"Acolo unde iti este comoara iti va fi si inima" (Harry Potter si Talismanele Mortii)










Am ales sa vorbesc in acest articol al meu despre ceva ce imi place si imi va place mereu.
Voi vorbi despre "Harry Potter".


Dupa cum cu totii stiti sunt total obsedata, inebunita, fanatica dupa "Harry Potter".
"Harry Potter" a fost prima mea dragoste in materie de carti.

Ar trebuii sa va povestesc cum a inceput totul:


Aveam 11 ani cand am privit pentru prima data un film "Harry Potter". Cred ca era Octombrie.
In acel an de Craciun am primit primele mele doua carti din aceasta serie.
Cred ca mi-a luat mai putin de doua zile sa le citesc pe ambele, iar cand am intors ultima pagina din "Harry Potter si Camera Secretelor" am stiut ca am fost prinsa in magia lumii de la Hogwarts. Ce am fost eu fascinata de film dar cand am citit cartile am fost INDRAGOSTITA IREMEDIABIL!

Aveam 11 ani cand am intrat prima data pe portile lumii magice din "Harry Potter" se se pare ca nici pana acum nu am iesit.

Am toate cele sapte carti, le-am citit pe fiecare de cate minim cinci ori si daca ma intrebi ceva stiu (aproape) orice. Unele detalii le-am mai uitat, dar as putea sa le povestesc si unuia care in viata lui nu a auzit de "Harry Potter".

Cat despre filme...hmm...nu toate mi-au placut. Se putea si mai bine, dar, stiti cum e: intodeauna cartea va fii mai buna ca filmul.


Cel mai bun de pana acum mi s-a parut chiar ultimul, care a respectat cel mai bine cartea.
Actorii au ajuns la apogeul dezvoltarii lor fizice asa ca si prestatia lor a fost una de exceptie spre deosebire de filmele al doilea, al treilea si al patrulea unde au existat probleme din cauza pubertatii.


Si doar ca fapt divers, am plans ca o nebuna cand au murit Sirius si Dobby.
Cred ca toti fanii "Harry Potter" au avut momente din astea, si ma refer la fanii adevarati!



Trivia:

  • Am avut 11 ani cand am primit prima carte cu "Harry Potter". Aceiasi varsta o avea si el, deci pot spune ca am crescut impreuna.
  • In timp ce toate fetele suspinau dupa Harry Potter, eu suspinam dupa Ron Weasley.
  • Desi prima data cand l-am vazut am zis ca e "uratel", in cateva luni de zile eram obsedata pana peste cap de Rupert Grint (si am ramas si acum, de la 12 ani)
  • Am un caiet pe care mi-am notat citatele din "Harry Potter" care m-au marcat
  • Personajele mele preferate sunt Ron si Dumbledore
  • Am fost inscrisa pe un site cu tema "Harry Potter" (Durmy) si imi pare tare rau ca s-a desfintat.
  • As vrea sa am o matura zburatoare.
  • Imi inebunesc prietenii si colegii cu "Harry Potter"

2 comentarii:

Anonim spunea...

i miss durmy:(

Anda Darie spunea...

Eu am fost înnebunită după Bill Weasley de când am început să citesc al patrulea volum și chiar și acum e personajul meu preferat din tot universul Harry Potter; totuși, îmi pare rău că s-a căsătorit cu Fleur Delacour.