duminică, 27 februarie 2011

And then she said..."What the fuck?!"

Ma benoclam pe un forum pe care obisnuiam sa intru si sa postez din creatiile mele, acum a devenit destul de inactiv, si...dar ma rog, asta e cu totul alta poveste.
Ideea ca pe acel forum, la Cafenea exista un topic numit "Pe ce se duc banii vostrii?" si am realizat ca subiectul merita discutat si pe acest blog, merita detaliat, comentat, huiduit daca vreti!


Pe ce se duc banii vostrii?


Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand am in buzunar un ban parca imi zboara printre degete. Nu pot sa-l conving sa ramana acolo, dispare in maxim jumatate de ora de la introducerea lui in portofelul meu.
Si pe ce? Pe nimic de Doamne ajuta! cred ca realizati!
Sunt in stare sa cheltui miliarde de euro pe bijuterii de la Meli Melo, bling-blinc-uri si pixuri, sunt o maniaca. Am acasa o cutie plina de astfel de bijuterii. Probabil va imaginati ca arat ca o sorcova umblatoare cand ies afara, dar nu! Pentru ca dupa ce ca dau banii pe acele bijuterii nici macar nu le port!
What the fuck is wrong with her? you probably ask yourself.
Nu stiu, nu stiu, va spun ca nu stiu!
Mi-am luat o gramada de astfel de bijuterii si din Londra, si d-abia port una sau doua ocazional.

In al doilea rand banii mei se duc pe foitajul cu sunca cel de toate zilele de la Corina, din curtea scolii.

In al treilea rand banii mei se duc pe cafea. Dumnezeule, beau in cantitati industriale! Cred ca deja am ajuns la jumatate de litru in fiecare zi...
Nu functionez fara doua cafele consumate la scoala, cumparate de la automatul din hol cu 1 leu paharul. Pur si simplu...cred ca sunt dependenta. Acest lichid maroniu imi produce o stare de bine si de fericire si ma trezeste. Dimineata sunt un zombie neprietenos fara cafea!

Obisnuiam sa dau banii si pe abonamentul de tramvai, dar de o luna ma duc pe jos la scoala si scutesc banii. Nu sunt multi, 25 de lei, dar stiti cat conteaza? Pe banii astia...imi pot lua 25 de cafele la scoala.


Si desi stiu ca imi arunc banii pe geam, si stiu ca nu e bine voi continua sa o fac si in continuare cu aceiasi placere psihopata ca si pana acum.
Nu va mint! Nu sunt ipocrita! Nu fac promisiuni electorale!






Voi pe ce dati banii?

4 comentarii:

Anonim spunea...

biatch, dor de tine la mine. >:D<


bai, cum arata un zombie prietenos? banii mei se duc pe mancare de obicei. si ma stii cat is de grasa. :D sau pe haine, sau pe reviste. machiaje nu detin. :D

Em. spunea...

Cum arata un zombie prietenos?
In nici un caz ca mine cand nu beau cafea! :D

Si mie mi-e dor de tine, bici, si mie!
Dar bici, cand intru pe blogul tau mi se blocheaza din cauza pozei de fundal. Nu poti sa pui si tu ceva sa nu mai fie asa incarcat?

Anonim spunea...

dar la mine nu se blocheaaaaaazaaaaa! si ik iubesc pe john lennon! >:P

Daniela Veres spunea...

eu dau banii pe:

1 produse de ingrijire (creme, lotiuni, tot arsenalul pt machiaj, nu mai vorbesc de parfumuri)

2 haine... vara trecuta am spart zeci de milioane pe haine ca o psihopata (partea buna e ca inca sunt in "trend":)) oricum le-as fi purtat in continuare pt ca ma simt bine in ele)

3 pateuri cu sunca :))

4 urmeaza sa imi iau alta placa de intins parul, deci alte milioane aruncate dintr-o miscare


lasa acuma... nu trebuie sa dramatizezi din asta... banii sunt facuti sa ii cheltuiesti (cu cap ce-i drept) ca viata trebuie traita!