vineri, 28 august 2009

Will you be there?

In momentele mele de diperare?
In momentele mele de tristete?
In momentele mele de narcisism?
In momentele mele de melancolie?
In momentele mele de frica?
In momentele mele de ridicol?
Iti va pasa?
Vei fii oare acolo pentru mine?


Pentru ca eu voi fii mereu acolo pentru tine.
La bine si la rau, stii ca voi fii langa tine, orice ar fii.
Pentru ca apropierea si ajutorul reciproc hranesc pretenia precum frimiturile de paine de pe jos hranesc pasarile cerului.

Atunci cand ma voi scufunda in adancimea grotei negre, numite disperare, cand voi crede ca nu mai am nici o iesire, nici o sansa, cand totul va fii negru pentru mine, vei fii acolo langa mine?
Sa ma sprijini, sa-mi spui ca-ti pasa de mine, ca vei fii acolo mereu?

Cand voi fii catarata pe cel mai inalt nor, la apogeul fericirii mele, vei acolo sa te bucuri pentru mine?
Sa-mi spui ca-ti pasa si ca fericirea mea e si fericirea ta, spunandu-mi ca vei fii acolo mereu?

Will you be there?




Niciun comentariu: