sâmbătă, 22 august 2009

Again winamp

Regulile le stiti deja banuiesc.
Dar cum mi-am reactualizat playlistul si ala era mult prea vechi, m-am gandit sa mai postez o data mica "leapsa" :D

So...




1.Who I am?
Man in the mirror - MJ
Bun raspuns :)) Era si greu de dedus!

2.What was this day like?
Luna - Alessandro Safina
Da :-? pot zice ca aceasta zi a fost cam lunatica

3.What sould I do with my life?
You're not alone - MJ
Da, da, deci ar trebui sa nu fiu singura.

4.What are my parents like?
Dirty Diana - MJ
So...cred ca asta se refera la mama. Dar nici macar nu o cheama Diana o.O

5.What is love?
Celine Dion - Retiens Moi.
Aaa, nu prea am priceput sa vrea sa zica :-??

6.What I do in school?
See who I am - WT
Deci, trebuie sa vedeti cine sunt la scoala :))

7.What's my motto?
Enjoy the silence - DM
Nici ca se putea potrivi mai bine =)) Imi place sa ma bucur de liniste.

8.What is the first thing I think first time when I wake up?
Wrong - DM
Da. Atat de gresit ca m-am trezit si nu mai dorm putin :))

9.What is the first thing I think when I see my teachers?
Only Time - Enya
Only time can help me!!!! Pe scurt, da Doamne sa treaca timpul mai repede!

10.What is my life like?
Dead and gone - Justin
o.O. Asta chiar e un paradox!!




O poate lua oricine doreste sa o ia! :D

Niciun comentariu: