sâmbătă, 22 august 2009

Do you watch cartoons?

Rascolind youtube-le in cautare a ceva de vizionat ( de preferat cartoons) am dat peste asta:







Da! :love:

Imi place sa ma uit la desene animate!
Aveti vreo problema cu asta? :-D
Tell me, and I will...
Don't give a fuck about that! :-D


Nu mi-e rusine sa recunosc
Ma uit la desene animate!
Nu la toate, pentru ca unele sunt chiar niste porcarii :unsure:

V-am schimbat impresia despre mine?
Nu ma comport comform varstei?
Again, I don't give a fuck! :-D


Serios, stiu ca multi dintre voi se uita la desene animate chiar daca nu vor sa recunoasca.
Poate...vor sa para mai maturi sau stiu si eu...
Eu cred ca desene sunt frumoase si te ajuta sa te relaxezi dupa o zi aiurea.
Desi, eu rar mai gasesc la TV desene care sa fie asa pe gustul meu.
Deobicei ma uit la :

Tom si Jerry
Looney Toons
Familia Adams
Ce-i cu Andy
Hannah Montana
Phineas si Ferb
Kim Possible
Dragon American
WITCH
Spioanele
H20
Billy si Mandy
Dexter
Misterele din Providance
Kid vsKat

Sau ce mai gasesc si eu ca lumea

Si pe Youtube ma uit la:

Viata cu Louie
Tutenstine


Unele sunt desene vechi, de pe vremea "cand eram copil" .

Alea sunt cele mai frumoase, desi si noile productii Disney imi plac mult. :love:

So...sunt imatura?
Nu prea cred!
:closedeyes:

2 comentarii:

Simone spunea...

vaaaaai :X
si eu ador sa ma uit la desene :))
si nu ma intereseaza ce zice lumea :-??
ca sunt prea mare pt desene sau ceva de genu..
adica pana la urma, suntem copii.. pana la 18 ani !
si mie imi place w.i.t.c.h.
cu vreo 2 ani in urma nu ratam nicio revsita :))
imi plac mai mult desenele mai vechi la care ma uitam cand eram mica.. cele care au aparut acum mi se par foarte naspa :D
gen desenele cu aia care joaca fotbal sau oraselul lenes sau toate chestiile alea cu dragoni si monstri :))
prefer desene gen tom si jerry, copii de la 402, scooby doo :X
putem sa ne luam de mana, nu? :)) :-"

Em. spunea...

Da :D