miercuri, 8 iulie 2009

15 things you don't konw about me ( I )

1. Imi rod unghiile mereu.
2. Inainte sa fiu indragostita de Rupert Grint marea mea pasiune era Guy Ecker :lol:
3. Urasc sa imi fac curat prin camera
4. Imi plac umorul negru si toate lucrurile ce tin de supranatural.
5. Imi doresc sa am puteri magice
6. Sunt obsedata de pixuri si caiete
7. Ador sa ma uit la desene animate.
8. Nu pot rezista nici macar o ora fara muzica.
9. Am o stare de spirit schimbatoare.
10. Ador sa ma contrazic cu altii
11. Sunt stresanta, enervanta si nebuna, si tocmai de aceea sunt asa de adorabila :lol:
12. Nu as putea trai fara ceas, ciocolata si guma de mestecat
13. Iubesc filmele de groaza
14. Stiu o gramada de bancuri
15. Stiu zilele de nastere ale tuturor starurilor pe care le iubesc, dar le uit pe cele ale verisorilor mei :lol:



Nu e chiar o leapsa
Dar daca cineva ar dori sa puna la el o chestie din asta e liber sa o puna
:-D

2 comentarii:

Daniela Veres spunea...

ooo... Guy Ecker :>
incearca sa renunti la rosul ungiilor si la guma de mestecat si astept in cls a 10 a sa imi zici bancuri in orele de educatie fizica cand vom sta in cls ;)

Em. spunea...

Da da da :>

la guma nu renunt [-(

Dar bancuri zic :))