miercuri, 15 iulie 2009

15 things you don't know about me (II)

Partea a doua de la ce a fost inainte:



1. Am crize de timiditate uneori.
2. Starea mea normala este de hiper fericire, insa sunt zile in care cad in butoiul cu melancolie.
3. Consider ca cea mai sexy parte a corpului meu sunt ochii ( mari si negrii)
4. Imi plac balerinii ( pantofi)
5. Ador tot ceea ce este iesit din comun
6. Sunt dependenta de ciocolata si guma de mestecat.
7. Sunt o visatoare incurabila.
8. Oscilez intre copilaroasa si matura
9. Consider ca sunt extrem de norocoasa ca am asa niste parinti cum sunt ai mei.
10. Ador zgomotul masinii de spalat
11. URASC sa fiu atinsa pe frunte. Ma doare capul si am nervi daca cineva o face.
12. NU am ochii capuri. Am ochii negrii :-D
13. Sunt rasfatata :whistle:
14. Ma enerveaza ipocrizia.
15. Scriu de la 13 ani si ador sa fac asta ( ma descarca)

2 comentarii:

deed spunea...

omg
cate avem in comun
:]]
ce ai zis la 12. , asta e si boala mea
ochii negrii - nu se vede pupila, eu la mine n-o vad deloc :]]

[i'm deed btw :shifty: ]

Em. spunea...

Aww Deed :X

Da 8->

Avem o tona in comun :x