vineri, 31 iulie 2009

Leapsa.

Aldin

1.Ce îti place sa faci atât de mult, încât ai plati pentru asta? – să stau cu cei dragi, să râdem, să glumim.

2.Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face începând de mâine? – As incerca sa fiu mai buna, as vizita Anglia (neaparat), as spune persoanelor din jurul meu cat de mult inseamna pentru mine, as incerca sa las totul organizat.

3.Daca ai câstiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?- da, mi-aş continua studiile. :P

4.Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, în cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului? - "Nu ratati in ziatul de maine detaliile picante de la nunta jurnalistei de origine romana, Anna I, cu celebrul actor britanic Rupert Grint! ( oh, yeah!!!)

5.Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?- "Uitati! Se misca!!!!"

6. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?-

7. Când erai mic ce le raspundeai celor mari la întrebarea: Tu ce vrei sa te faci când vei fi mare? "Turista!" =))

8. Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi? ăăă.. aş miza pe puterile mele şi pe hmm, mintea mea.

9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine? că le-am fost atât o bună prietenă, cât şi mamă.

10. Daca ai putea acum sa te proiectezi în viitor, în ultima zi a vietii tale si sa îti iei un interviu, care sunt trei întrebari pe care ti le-ai adresa?
ai realizat ceva în viaţa asta? ; regreţi ceva? ; care a fost cea mai mare bucurie a ta?






O dau mai departe cui vrea sa o ia!

Niciun comentariu: