sâmbătă, 11 aprilie 2009

Vine, vine primavara...sau vara?



Azi am fost cu colega-mea în centru si ne-am plimbat. Oraşul este populat pe o vreme ca asta. Neobişnuit de caldă pentru luna aprilie si mai ales pentru începutul lunii aprilie. 26 de grade Celsius înregistra termomentrul la ora 14:30 pe Corso.
Copii draguţi, floricele frumoase, si papadiile galbene ca nişte bănuţi au iesit la soare, bucurandu-se de el. Crisul Repede isi vede linistit de cursul sau deja familiarizat cu cetatenii needucati ce isi arunca toate mizeriile in el, si deja obisnuit cu ideea ca este curatat foarte rar.
din restaurantele luxoase, gen "In mod ciudat, Oradea a fost "invadata" de o gramada de straini, atat din tara cat si din afara ei. Masini cu numere de Franta, Italia, chiar si Marea Britanie se odihnesc in parcarileoras, langa autohtonele noastre masini cu numere de Bihor. Cat despre turisti, eu sper ca se distreaza si apreciaza frumosul nostru oras ca atare. Obiective turistice in Oradea? Biserica cu Luna, Cetatea Oradea, parcurile, Crisul, Gradina Zoologica si bineinteles "Atrium" si "Scorillo".
In timp ce ne ospatam din deliciosul Happy Meal ( cu jucarie) pe care l-am luat de la McDonald's, Biu a facut un comentariu la adresa unei fetite ( nu-i dau mai mult de 7 ani) ce se juca cu un telefon mobil. Ehe, ehe...copii din ziua de azi s-au nascut cu tehnologia la nas, si au uitat sa se bucure de micile mari placeri ale vietii. Poate si noi am uitat sa o facem, dar generatia '93 nu a apucat chiar de la inceput tehnologia, cat despre parintii nostrii...tind sa cred ca ei au avut o copilarie mult mai adevarata ca a noastra.
Latura mea dark ( cea de iubitoare de filme horror) a iesit repede la iveaza cand am vazut o masina decapotabila.

Eu: Biu, aia e cumva o masina care se face decapotabila?
Biu: Aha...dar e najpa ca nu are decat doua locuri.
Eu: Da! Pentru EL si pentru EA. Si soarcra in portbagaj, transata in doua valize!!!
Biu: Soacra mare...
Eu: Da! Soacra mare transata in portbagaj in doua valize.
Biu: Yoy, Ana! Ce imaginatie ai, se vede ca te uiti la filme de groaza!


Se vede, se vede! Mai ales cand ii prezint ideile mele bolnave!
Si ea ma suporta, chiar daca uneori sunt enervanta si stresanta ea ma suporta, si de-aia o iubesc eu pe ea ( in cel mai gay mod posibil :X)!

Dar, sa nu uitam ideea articolului!
A venit primavara!
Maine sunt Floriile! La multi ani tuturor ce poarta nume de flori!

Hugs!

3 comentarii:

Anonim spunea...

ce conteaza?
noi sa fim sanatosi. :))

Em. spunea...

Corect :D
Am uitat sa zic: Paste Fericit celor de religie catolica :">

Daniela Veres spunea...

:))) depinde de cum e soacra mare... daca merita:))) totusi, atrium si scorilo nu cred ca`s atractii turistice... trebuie sa ai bani ca sa"le vizitezi"... cat despre aglomeratia din oras n-am ce zice decat: VREAU SA MA MUT IN BOTOSANI:))) e asa de liniste si curat... de ce ii judeca aiurea pe moldoveni? sunt de 10000000000 de ori mai civilizati ca noi