luni, 20 aprilie 2009

Leapsa!

Primita de la Dizz.




SUNT: rea, naiva, inocenta, sadica, sangeroasa. nebuna.

AS VREA: Sa ma sarut cu starul meu favorit, sa vad Londra si Egiptul sa dorm mai mult.


PĂSTREZ: muzica, poze, pixuri, caiete


MI-AS FI DORIT: Sa fiu mai inalta

NU ÎMI PLACE: minicuna, ipocrizia, falsitatea.

MĂ TEM: de moarte, de Dumnezeu, de iubire.

AUD: muzică, si urletele mamei ca o dau prea tare


ÎMI PARE RĂU: ca uneori sunt orea oarba sa vad unele chestii, ca viata nu e mai lunga si ca mi-o irosesc uneori degeaba.


ÎMI PLAC: muzica, cărţile, filmele de groaza, comediile si prietenii mei
NU SUNT: rabdatoare, diplomată.
DANSEZ: pe strada.

NICIODATĂ: nu am avut un iubit, nu am tradat


RAR: am răbdare o zi întreagă
PLÂNG: ca sa-mi santajez sentimental parintii, cand sunt nervoasa si foarte ranita.


NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: diplomată. defapt, nu sunt deloc.


NU ÎMI PLACE DE MINE: Ca sunt prea naiva uneori, ca sunt lenesa


SUNT CONFUZA: uneori...

AM NEVOIE: de muzică. de prieteni. de filme, de calculator.


AR TREBUI: Sa renunt la excesul de guma de mestecat


This is me!

3 comentarii:

Daniela Veres spunea...

buna idee. o iau si io ;)

Anonim spunea...

=))))
hehe,.
seamana cu a mea. b-)

Em. spunea...

Dana...sa o pui ca o leapsa! :D