joi, 15 decembrie 2011

Dorinelle

Anna M: dorina
dorina Bombonele: m
Anna M: despre ce sa scriu?
dorina Bombonele: despre ce vrei tu
dorina Bombonele: despre cat ma iubesti pe mine




So, here we go.

Dorina este una dintre cele trei "my best friends".
Ce compunere de copil oligofren pare pana acum.

Ar trebui deci sa incep cu inceputul, cum am cunoscut-o pe Dorina:

Era vara lui 2009 cand navigam pe blogul lui Mada si am dat peste aceasta creatura cu totul noua pentru mine pana atunci, Xaynde (no idea how to spell it right) care avea un blog intitulat "The Fire Lady" pe Wordpress.
Tot citind si dandu-mi cu parerea pe acolo am ajuns sa ne imprietenim si sa-i dau add pe mess.
Si restul e istorie.

O iubesc mult pe Dorinache a mea!
Mult Mult mult! >:D<


Si sunt mandra de ea ca a devenit o Potterhead si ca putem vorbi pe tema Harry Potter ani intregi! >:D<
Si imi place sa-i trimit SMS-uri si sa o sun (chiar daca I have problems dealing with the accent, tot e super!)



So, do you love me, girl?

2 comentarii:

Unknown spunea...

1. me gusta titlul.
2. XAYIDE!
3. my accent is perfectly fine!
4. de ce ma ai dorina bombonele? o.O
5. te ube. >:D<

Em. spunea...

1. Stiu, d-aia l-am pus.
2. Ok, ok!
3. I'm not so used with this kind of accent, as I live in Ardeal :D
4. De smechera.
5. Si eu >:D<