vineri, 31 decembrie 2010

Saint Google (II)

Am decis sa postez o alta serie de cautari Google, asa...ca in ultima zi din an.



cand intre inger si demon se naste iubire fanfic - Nu stiu nici un fanfic de genul, dar pe bune ca mi-ar placea sa citesc ceva de genul.

aveai voie sa parasesti tara in comunism] - In principiu...nu, dar daca aveai nu stiu ce inalta pozitie in partid...da. Dar ce e cu "]" am ratat noua gramatica?


pentagrama 666 - Nu stiu, dar nu te sfatuiesc sa aflii.


leapsa - Le ador


pentagrama 13 - Satanistilor!


bisexualitatea- definitie - Atractia fata de ambele sexe.


revolutia cuvintelor - Am scris un articol despre asta.


strins lucruri - E hobby-ul tau? Ca si babele alea care apar la TV! Adorabil!


democratia definitie - O forma de guvernamant in care poporul isi alege conducatorii, drepturile omului sunt respectate si toti sunt egali in fata legii


bisexualitatea normala? - Eu asa consider!


smoothcriminall.wordpress.com - M-ai gasit! Me happy!


twilight sucks -twilightstiri -twilightrebels -kirsten -robert blogurl:wordpress.com - What?!

Niciun comentariu: